Min proteinrike lunsj etter dagens treningsøkt

I dag var det fokus på mage og rygg! Spinning, rockering og forskjellig øvelser på ball og matte. Jeg har litt dårlig samvittighet for smågodtet jeg har dyttet i meg i løpet av dagen, og føler litt av vinninga har godt opp i spinninga. Bokstavelig talt.. Men det legger vi bak oss og ser fremover! 

Dagens lunsj var ihvertfall dette:

 
2 Buer speltlomper, 2 skiver kalkunpålegg, 2 skiver hamburgerrygg, eggrøre av 1 egg og 1 eggehvite + melk og krydder og salat. 

Hva spiser du helst etter trening?

I dag fikk jeg endelig min første boks med Quest nutrition protein bars i smaken cinnamon roll, og har store planer om å smake på en bar :)

Stikkord:

2 kommentarer

Julie

28.03.2013 kl.12:09

Mmmm det så sunt og godt ut! Lomper har jeg funnet ut er et veldig godt alternativ til tortillaer! Bor i Skottland hvor jeg ikke får fatt i sånt (Håper og få prøve og lage det selv en gang!), men når jeg er på "ferie" i gamlelandet kjøper jeg en pakke som jeg kan bruke til wraps! :D

Etter trening sørger jeg alltid for og ha med meg en banan eller frokostbar (helst med nøtter) til og spise rett etter trening så kroppen får restituert seg litt før jeg kommer hjem og lager middag :) Prøver og holde det høyt i protein ettersom det er det kroppen trenger etter en god økt :) Kokte egg er også snadder om en trener litt tidligere på dagen, lett og ha med seg!

xox J

Stine

28.03.2013 kl.19:23

Julie: Når jeg en vakker dag for en stor takke da skal jeg prøve meg på å lage mer lomper og lefser selv! Foreløpig får det holde med tørrsteking i panna. Og speltlomper fra butikken fungerer enda bedre om dagen ;)
Takk for tipsene :)

Skriv en ny kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hits