Ny treningskompis og protein-cookies

Frst m jeg bare si tusen takk til dere som har delt Facebook-siden min videre - og til nye flgere bde der og p Instagram.

N som jeg begynner komme ut av feriemodus blir det ogs mye mer tid p kjkkenet - og nye oppskrifter! Bde desserter, bakst og andre matretter!

Fr bryllupet trente jeg mye, og n etter ferien trengte jeg ny pfyll av motivasjon p treningsfronten.

Derfor investerte jeg i denne lille dubbeditten:

Min nye treningskompis - Garmin 610HR ;)

Jeg fortstr det har skjedd mye p pulsklokke-fronten siden sist jeg kjpte pulsklokke! Denne er jo bare helt genial, og kan virkelig f konkurransemennesket frem i de fleste.

Jeg har ikke satt meg inn i alle finesser, men noe av det som tiltrakk meg mest var at man p skjermen kan se to strekmenn som viser hvordan du ligger an p nvrende treningskt og om du ligger foran eller etter den forrige kten. Det vil absolutt f meg til pushe meg selv litt ekstra!

Nr jeg fr testet ut pulsklokken til blant annet lping, med tanke p alle GPS-funksjonene, kan jeg fortelle litt mer om hva jeg synes om den. Forelpig har jeg bare hatt den p meg mens jeg har trent styrke.

S litt mer cookie dough! Noe mange liker veldig godt gjre med Quest barene er varme de i mikroen eller i ovnen. S jeg mtte jo selvflgelig teste dette ut med oppskriften p cookie dough protein baren jeg la ut i gr.

Jeg brukte like mye trrvare som i grsdagens oppskrift, men tilsatt litt mer vann slik at den ble mer klissete. Legg tre klatter p et bakepapir og stek i ovnen p 175 grader.

Jeg stekte disse i 5 minutter. Bitene blste seg opp mens de ble stekt, og resultatet ble tre veldig luftige og utrolig gode cookie-biter. Neste gang skal jeg prve steke de litt lenger, for se om de da blir litt mer spre uten bli trre.

For disse var s saftige. Mettende, men ikke mektige. Ste, men ikke for ste. Og litt smeltet sjokolade i nesten hver enste bit!

Protein-cookies etter dagens stykretrening. Helt perfekt! Anbefales p det sterkeste! ;)

Bruker du pulsklokke nr du trener?

Snart er det helg igjen! :)

#protein #proteinmat #dessert #jatildesserthverdag #proteinpulver #suntoggodt #utensukker #sukkerfri #funksjonellmat #iherb #sukrin #sukringold #glutenfri

5 kommentarer

pusenmalin

01.08.2013 kl.22:42

s fin blogg, ha en nydelig dag videre <3
h, eg gleder meg SNN til desse barene kommer i posten, sprst om eg ogs m sl til med en heimelaga versjon fr de kommer... :)

- pulsklokke er fats flgesvenn p neste kvar trening, veldig motiverande! Du har masse sj fram til :D

sukkerfruen

02.08.2013 kl.11:44

Er det slik at man kan spise proteinbakst selv om man ikke trener styrke? Hva slags utfall fr det?

Stine

02.08.2013 kl.20:49

sukkerfruen: S absolutt :) Jeg har alltid forbundet proteinpulver med bodybuildere og muskelbunter. Hehe. Men proteinrik mat kan nytes uansett om du trener styrke eller ei! Selvflgelig er det ekstra viktig hvis man skal bygge muskler, men det er ikke noe farlig utfall om du spiser det for det. Proteinrik mat gir ogs ofte en lengre metthetsflelse :)

Stine

02.08.2013 kl.20:50

Linda Marie Stuhaug: Jeg fikk min pakke i gr. Og har allerede spist to! Dette er farlig! :P

Skriv en ny kommentar

, Oslo

Kontakt: bakekona@gmail.com

hits